Klik Tajuk atau Read Full untuk maklumat lanjut

Friday 24 May 2013

Jom Order Dulu Berwajah Baru.

Mulai 24/5/2013 ruangan Borang Pesanan Ahli menjadi lebih dinamik untuk kemudahan anda! Sila klik imej seperti yang tertera di sebelah kanan ini diruang sebelah kanan lamanweb anda.

Penampilan yang lebih profesional dengan beberapa ciri tambahan untuk memudahkan anda membuat pesanan. Sila baca Panduan Membeli Produk terlebih dahulu sekiranya anda baru menggunakan borang ini untuk pertama kali.

Inilah logo yang akan anda temui!!!


Selepas itu anda telah boleh mula memilih produk.

Klik imej untuk paparan jelas.
Anda hanya perlu mengklik pada butang "Add to Cart" mengikut jumlah unit/pakej yang anda perlukan. Contohnya:

1 klik untuk 1 unit/pakej.
2 klik untuk 2 unit/pakej dan seterusnya

Anda juga boleh membuat pesanan pelbagai produk di dalam satu pesanan. Cuma klik sahaja pilihan produk berikut untuk menambah produk.

Pastikan anda memilih produk yang sesuai dengan tempat anda samada untuk dihantar ke Semenanjung atau Sabah/Sarawak.

Klik imej untuk paparan jelas.
Anda boleh menyemak pesanan anda di ruangan "Shopping Cart". Sekiranya anda ingin membatalkan pesanan sesuatu produk, klik sahaja "Remover" di sebelah produk tersebut. Sekiranya anda ingin membatalkan semua pesanan untuk membuat pesanan baru, klik sahaja pada butang "Empty Cart".

Apabila anda telah berpuashati dengan pesanan dan jumlah pesanan anda, klik sahaja butang "Hantar Emel". Anda akan dipandu untuk mengisi maklumat diri yang diperlukan termasuk alamat penghantaran.

JANGAN BUAT SEBARANG PEMBAYARAN DAHULU! Tunggu sehingga anda mendapat emel pengesahan untuk membuat pembayaran dari kami.

MUDAH BUKAN?


Jadual PD2C
Untuk melihat kedudukan downline anda, sila ke Lamanweb Utama ECPI dot My. Masukan nombor ID anda dalam ruangan "Search" di sudut atas sebelah kanan tersebut.


Counter

Komen Terbaru Pengunjung

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Total Pageviews

© 3 Columns Newspaper Copyright by ECPI dot MY | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks