Klik Tajuk atau Read Full untuk maklumat lanjut

Monday 3 June 2013

Ubat Perangsang - Mengapa Perlu Ambil Risiko?

Kita sering melihat iklan produk-produk merangsang di mana-mana. Di tepi jalan, di akhbar, di internet malahan yang dikempenkan dari mulut ke mulut. Iklan-iklan seperti ini semakin mendapat tempat malahan produknya juga berkembang dengan pelbagai jenama. Ini menunjukkan permintaan semakin bertambah dan penggunaannya semakin meluas. Tetapi ramai juga yang tertipu dengan produk-produk tiruan. Malahan banyak bahaya dari kebaikannya.

(Sila baca di SINI dan di SINI atau goggle sahaja "Bahana Ubat Kuat" dan anda akan melihat senarai yang menggerunkan)

Oleh itu, mengapa perlu ambil risiko?

Allah SWT telah menjadikan kita  sempurna sejak dari kelahiran. Masaalah yang timbul sebenarnya dari cara pemakanan dan gaya hidup yang tidak sihat atau teratur. Malaysia pula merupakan negara mewah dengan pelbagai jenis makanan yang sukar untuk dinafikan. Obesiti menjadi satu trend kehidupan walaupun tidak diundang. Semua ini menyebabkan ramai di antara kita yang mencari alternatif untuk sesuatu keperluan. Ironiknya, apabila alternatif ini mendatangkan kesan sampingan kos perubatannya pula melambung tinggi.

Bayangkan kita terpaksa membayar beribu-ribu ringgit untuk khidmat pakar hanya untuk memberitahu kita apa yang perlu dimakan dan perlu dihindari?

Produk ECPI memberikan kita jalan keluar yang mudah. Dengan Air ECPI dan ECPI GTH yang merupakan pakej makanan lengkap dapat membantu kita untuk mengimbangi apa yang tidak kita perolehi dalam makanan kegemaran. Dan apabila badan kita sihat maka segalanya akan menjadi lancar termasuk masaalah seks. Dapatkan khidmat nasihat PERCUMA daripada pengedar-pengedar ECPI berhampiran anda.

Oleh itu, mengapa perlu ambil risiko?

Jadual PD2C
Untuk melihat kedudukan downline anda, sila ke Lamanweb Utama ECPI dot My. Masukan nombor ID anda dalam ruangan "Search" di sudut atas sebelah kanan tersebut.


Counter

Komen Terbaru Pengunjung

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Total Pageviews

© 3 Columns Newspaper Copyright by ECPI dot MY | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks